از اعضای ارشد انصارالله در واکنش به حملات و بمباران یمنتوسط آمریکا و انگلیس گفت که به وحشی گری آمریکا ، انگلیس و اسراییل بزودی پاسخ خواهیم داد.

عبدالسلام الجحاف

از اعضای ارشد انصارالله در واکنش به حملات و بمباران یمنتوسط آمریکا و انگلیس گفت که به وحشی گری آمریکا ، انگلیس و اسراییل بزودی پاسخ خواهیم داد.

به گزارش ایرنا ، «عبدالسلام الجحاف» در حساب کاربری خود در شبکه ایکس اعلام کرد که «به وحشی گری آمریکا، انگلیس و اسرائیل پاسخ داده می‌شود و اکنون نبرد بزرگی در دریای سرخ شعله ور است.»

آمریکا و انگلیس با حمایت حمایت استرالیا، کانادا، هلند و بحرین بامداد جمعه به یمن حمله کردند.

حمله آمریکا و انگلیس پس از آن انجام شد که یمنی‌ها هشدارهای چند هفته‌ای واشنگتن و متحدانش برای متوقف کردن حملات به کشتی‌های تجاری در دریای سرخ نادیده گرفتند.

خبرگزاری آسوشیتدپرس بامداد جمعه به نقل از «چند مقام آمریکایی» گزارش داد که ارتش‌ آمریکا و انگلیس «بیش از ۱۲ سایت مورد استفاده توسط حوثی‌های یمن» را هدف قرار دادند.

همچنین «محمد البخیتی» عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن بامداد جمعه گفت: بزودی آمریکا و انگلیس خواهند فهمید که حمله مستقیم به یمن بزرگ‌ترین حماقت آنها در تاریخشان بوده است.

وی افزود: آمریکا و انگلیس در حمله به یمن اشتباه کردند و از تجارب گذشته خود درس نگرفتند.


کد خبر 823627
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • Euphoria US ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    5 7
    خدا پشت و پناهتون
  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    3 7
    ام المعارک که میگن در راهه. استکبار جهانی و صهیونیسم کودک کش و انگلیس خبیث با پای خودشون به مسلخ یمنی های شجاع وارد شدن اما خروج با خودشون نیست
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    2 7
    تجاوز نظامی و حمله نیرو‌های نظامی ایالات متحده به همراه بریتانیا و با حمایت استرالیا، بحرین، کانادا و هلند به یمن جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    2 7
    آمریکا جنایتکار، انگلیس جنایتکار، هر دو بیش از 8 سال است که شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی ائتلاف متجاوز رژیم سعودی در جنگ یمن بودن و هستند.
  • GB ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    2 1
    حتما با خنجر و شمشیر میخوای حمله کنی
  • علیرضا زنگنه IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    0 1
    آمریکا و انگلیس درچنگ ادامه دار شکست می‌خورند درچنگ کوتاه مدت نه چرا چون سازمان ملل متحد سریع قهد نامه صادر مکند توان نظامی آمریکا بالا هست اما درچنگ دراز مدت شکست می‌خورند چون ازخود گذشته ندارند چون نیرو آمریکا درفکر عابرو آمریکا نیست درفکر جان خود هستند
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    0 0
    پروژه ی اب رسانی از دریای سرخ ترکیه شمال ایران باید اجرا بشود تا جنوب ایران خشکسالی نداشته باشد همانطور که پروژه ی گاز رسانی به ترکیه سریعا" اجرا شد عملی و انجام بشود.